teisipäev, 29. märts 2011

ma tahan olla päikesekiir, et paista sinu tuppa igal hommikul ja anda märku, et kõik pole veel läbi :)


Pole siia vägaväga ammusest ajast kirjutanud ja seega otsustasin midagi kirjutada :) Proovin tänasest tihedamini kirjutada . .

Sellest ajast peale, kui ma pole siia kirjutanud on juhtunud väga palju asju, kuigi nendest ma praegu väga lähedalt ei hakka rääkima. . kui võtta kokku siis,

Eelmise veerandi ma lõpetasin enda jaoks väga hästi, tunnistusel oli kõigest kaks kolme :) Kuid seeest selle veerandi suutsin alustada hästi, esimesel päeval kohe hinne 1 . . see on see kui istud pinginaabriga terve tunni facebookis :)

Seniks ajaks kui Dorel oli venemaal oli suur Charlie minu juures ja me saime üpris hästi läbi :)

Vaheaeg oli igati tore, sai igast asju tehtud. Alustades sollidest ja lõpetades pidudega :)

Täna lähen Almakese ja Getteriga välja, eks näis mis me teeme :)