kolmapäev, 1. juuni 2011

When people walk away from you, let them go. Your destiny is never tied to someone who leaves you and it doesn't mean that they are bad people. It just means that their part in your story is over.


Oeeeh, pole vägaväga ammu siia midagi kirjutanud ning täna 2.06.2011 kell 2.40 otsustasin ma siia siis midagi kirjutada ..

Vahepeal on juhtunud tuhat asja, kõigest ma küll ei jõua siia kirjutada aga kui lühidalt kokku võtta siis,

on olnud vägaväga palju Sünnipäevi!

Käisime kooliga metsa istutamas


Olen Evaga, mitte väga palju koos olnud, kuid meil on alati millest rääkida ja naerda :)

Käisime klassiga Ahhhaas


KÄISIN SADALAS, SEE TÄHENDAB, ET SÕITSIN RONGIGA
Käisime Getteriga Savilinnul

Olen paljupaljupalju olnud koos oma kullakallii Getteriga

Käisime klassiga hiiumaal

Ning on saanud vägaväga palju PIDUUUUUUUU

Ülehomme saaab lõpudelõpuks see koool läbi ja hakkab pihta see vastikvastik suviiiii :S:S
Aga eks ma üritan siia tõesti rohkem kirjutada, kuna hakkab suivi seetähendab, et paljupalju piduuuuu(#)