teisipäev, 21. september 2010

mu armastus ...

... praeguseks ajaks on mu suureks armastuseks : minu maja tagune , sirka , ihaste ja loomulikult mu kolm pliksi . Janette , Getter ja Helis . Kullakallikesed , ma eitea , mis ma ilma teieta teeksin :) Olen täiesti rahulik sellee üle , milline mu elu hetkel on kuid tunnen suurt puudust sellest , mis on olnud natuke aega tagasi , igatsen just neid aegu , mis olid natuke aega tagasi ja igatsen just neid inimesi , kellel oli veel aru peas .   Olen selle üle õnnelik , et ühele inimesele suutsin selgeks teha ta hetke suurima vea , kuid mõni on ikka väga krgelt puu otsast kukkunud ja pea kvasti ära lööönud , öäö .

See nädal on meil pliksidega ainult pidupidupidupidupidupidupidupidupidupidu , eriti reeeede ja laupäev .

Love is in the air , everywhere i look around

meil on üle 14 musi ja me kõik armastame üksteist , hoolime üksteisest ja jagame sbralikult üksteisele :)



Selle nädala jooksul sain aru , et mned inimesed Tartu linnas on väga tropid ja need omakorda moodustavad tropikarja -.-

Kahjuks on nii , et aegu ei saa nii ette poole kui ka tahapoole kerida , seega tuleb elada sellega , mis sul on :)

ARMASTUSE RADA EI OLE KUNAGI SILE !

headaega