kolmapäev, 15. september 2010

vabaks lastud lind

   Kool käibki siis juba , praegu koolis läheb mul kõik suurepäraselt . Koolis on selle lühikese ajaga palju tülisid olnud ja ka vägaväga palju nalja saanud :) Terve meie kool on uus , kõik õpetajad jne . Õpetajatega on meie klassil suhted enamvähem head . Lemmik on meil ajalooõpetaja ja õpetaja keda me vihkame on muusikaõpetaja . Ohjah , hakkama tuleb ju kuidagi saada ;) . Esimestel päevadel ainult viied lendavadki mul . On olnud juba tohutult palju töösi ja homme ootab ees meid seenenäitus ja suur matemaatika kontrolltööööö , öäö .
 
  Vahepeal pole midagi erilist juhtunud , chill mu maja taga jne , põhiline on nüüüd õppimine . Ja ega vaadates tänast ilma , hakkab testi sügis juba . Lehed on maas , puud on kollakad-punased ilmad sitad . oijah SÜGIS :) . Eile oli rebaste retsimine , käisime getteriga vaatamas seda ihaste spordiväljakul . supernaljakas oli :D .

  Mõned asjad mu elus on küll väga halvasti läinud , nendest ei tahaks isegi siia kirjutada , ma arvan kes teab , see teab :) Looodan , et kõik kunagi muutub :):) looooooodan . . .

  Mingipäev pidime Janettega minema autokooli , kuid sinna me ei jõudnud . Meil on plaanis teha rolleriload ja osta endale meie unistuste roller , mis peaks nägema enam vähem selline :
 Agajah loodan , et kõik paha läheb üle ja elu hakkab edasi ilusti minema nagu kunagi varem :)


musimusi