laupäev, 15. jaanuar 2011

Ära söö kollast lund.


" Ära söö kollast lund. " oli mu õnnelause seega ma kohe pidin selle siia panema ka :)
Niiet , Ärge sööge kollast lund !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pole pikemalt kirjutanud , kuna polnud aega . .

Koolis käsisin eelmisel nädalal ilusti , puudusin vaid kaks päeva ja ühe tunni , niiet Super !
Oli väga tore olnud see , mis tegin . .
Räägin pigem tänasest siis

Ärkasin ühe paiku , kuna ere päike äratas mu ülesse . . tähendab , et hommikune äratus oli väga positiivne . Siis lebotasin voodis ja vaatasin mingit vaimude filmi väga viis oli , siis ärkas ka getter ja me hakkasime sättima . . läksime eedenisse . Bussipeale tulid enar ja prix ja eedenist tuli peale ülejäänud ihaste rahvas . Läksime eedenisse , saime ülejäänutega kokku , ostsime jooke ja läksime üleka ette . . seal jõime , lobisesime ja olime niisama . . siis soojendasime trepikojas ja siis mu getter läks koju  . . säääääääd :( Me ülejäänud rahvaga läksime eedenisse olime seal niisama ja siis almaga läksime koju . . istusime bussile ning tema eilasknud mind minu bussipeatuses maha , mina muidugi ei lasknud teda minu bussipatuses maha . Siis tuli meil mõte , et sõidaks bussiga linna ja tagasi . Istusime siis nõlvakus nr ühe peale ja sõitsime linna , sealt otse teisele nr ühele ja kodu poole . . alma tegi mulle bussis totaalselt marki , karjus seal vene aktsendiga üle busssi , siis almaga läksime oma peatuses maha ja koju . Paegu jälle lebotan voodis ja masen sp , et msni ei saaa :S:S:S:S .

Getttär , says:

ilusti
tead mis oli
kõnnin eks , ja sis üks mees kõndis vastu mulle ja siis ta mingi meeter enne mind kukkus pikali
ja siis ma ei tea , ma hakkasin sitaks kõve häälega naerma , ta naeris ise ka , ja ma kõndisin edasi , ja siis ma kukkusin täpselt sama koha peal pikali talle peale
ja siis me koos selle mehega naersime maas pikali
noh ma ei olnud tema peal pikali , ma kukkusin ta otsa aga nagu maha ,

Gettttteril on ikka tõmme meeste külge :D


Paljupalju õnne Sulle , Aiki (K) :)

Dorel , mu ema igatseb sind ! :)

9