esmaspäev, 10. jaanuar 2011

Mõtle, mida ütled – nendest, kes ei ütle midagi, vaikivad vaid vähesed


Täna läksin kell 12 hommikul magama , kuna koolis ei käinuuuuuuud kuid 7 ajal sain getteriga kokku  :) . . ärkasin enne kolme natuke , sest alma tuli mulle ukse taha siis läks alma ees linna ära ja ma tulin hiljem järgi . Käisime tegime endale kolmandad kõrvaaugud ning läksime eedeni . Seal olime niisama chillisime janii :D:D Vahepeal üks vanamutt ennustas minu , alma ja liina nimesid ning hiljem viskas mind sibulaga :S Mingi aja pärast hakaksime koju liikuma ennem käisime poes läbi ja pargis otsustasime , et puhkame jalga . . istusime ja almale kakas linnuke otsa ette :) Ja nüüd ma istun kodus , kell on 22.19 ja kavatsen varsti magama minna, kuna homme on minu kolmanda veerandi esimene koolipäev .

Parem pettuda sõpruses kui sõpru petta.