pühapäev, 9. jaanuar 2011

Õppimine on aare, mis järgib oma omanikku kõikjal


Valmisin selle pealkirja kun ahomme on koool , niiet Tere taas Kool :)

Lubasin kirjutada eilsest eks ? Aga ma ei teee seda kuna üks kõne rikkus mu terve õhtu ära . Kuid ma ütlen seda , et käisime Doreliga peoool ja seal oli suht lahe ja kuue paiku ma tulin koju ja läksin magama :)

Täna ärkasin nelja ajal . Hiljem natuke läksin emaga väga kõvasti tülli ning sp olin endast tohutult väljas . . Sättisin natuke ja juba liikusingi säästuka poole kuna gettter ja alma olid seal . . sain nendega kokku , kurtsin kogu oma mure ära ja liikusime kuskile maja taha jooma ning siis üleka ette , kus me almaga laulsime ja hiljem meile tehti suur lumesõda , mille tagajärged olid meil mõlemal halvad :S:S Siis läks getter ära ning saime veel ühe joogi ja siis liikusime tasapisi suuresuuuresuure kambaga eedenissse . Seal olime täiesti niisama , kuid meil almaga nalja jätkus . Almakesel lõhuti kõrvaklapp ära :S:S:S:S:S:S

Eile oli Kristelil sünnipäev , niiet Palju õnne tagant järgi ! :)

Hommikul on kool , niet õppige hästi !:D