laupäev, 21. august 2010

2 mõtetut päevaaa

*  Eile istusin ma terve päev kodus ja koristasin kuna järgmisel päeval pidi mulle mu lemmik tädi Linda tulema . Tema tulekuks pidi kõik väga korrras olema . Hommikust lõunani vaatasin seebikaid ja siiis algas vahepeal ühtelaulmine ( laulsin muidugi kõike väga kõvasti kaasa ) . Siis hiljem hakkas kihnu virve . vaaaatasin seda ja siiis keegi kelistab mulle uksekella . Hakkasin mõtlema , kes seee küll olla võib ? Vaatasin aknast välja . need olid mu kaks sõpra . no eks ma ikka läksin nendega natukeseks oma maja taha. Siiis jõudsin koju ja helistab järgmine mulle uksepeale . Läksin vaatasin seeee oli minu Janetttte . Läksin ka temaga natukeseks välja . Ja niii lõppeski eilne päeeev . . .

* Täna ärkasin ja võtsin oma lemmik külalise tädi Linda vastu . Peale seda läksime empsiga linna . Pooooodides pole mittte midagi naguu . . . sain retuusid , kingad , pusa , pluuusi . Siiiis olin kodus , siiiis sain jänksiga kokku . Ja siis õhtupooole me otsustasime minna jalutama ihastesssse . Läksime ihaste ära seal oli mõtetu ja järsku tuli meil mõte , et läheks õige tivolissse . Meil tuli mu issi järgi ja viis tivoli . Me ei tohtinud vaadata neid karuselle vaid otse minema rangeri peale . Seda me ka tegime , istusime peale ja seeeee hakkkas tööööle , mul hakkas jube paha ja ma mtlesin , et nüüd me sureme ära . Järsku see masin jäi pea allapoole seisma ja me hakkasime kiljuma ja karjuma . Ja mu esimene mõte oli seeee , et see läks katki , et kauaks me nüüd nii jääme ja lülitati elekter vahepeal välja . SEEEEEE OLI JUBEEEEEEE ! ja nii mööduski mu teine päeeeeev :d