teisipäev, 10. august 2010

minu sünnnnnnipäev :)

Eile ehk 9'ndal augustil otsustasin pidada oma sünnipäeva või siis pigem teha üks väike tüdrukute õhtu, kus olid Getter , Aiki , Dorel , Liisa , Janette ja muidugi ka mina. Kõige esimesena sain ma kokku Getteri ja Janettega nad aitasid mul toas natukene ja siis läksid jooke ostma. Teisena tuli Liisa , me rääkisime taga niisama juttu , Getteril ja Janettel läks tund aega , et jooke osta . Kui nad kohale jõudsid panime joogid külmkappi ning kohekohe olid saabumas järgmised külalised Dorel ja Aiki. Kui nemad olid kohal istusime toas ja mõtlesime mida teha. Hakkasime Bailat mängima , kõigil edenes mäng väga hästiii. Vahepeal käisime Getteri ja Janettega mu maja taga sõpsude juures. Hiljem enne 00.00 käisid Dorel ja Aiki jalutamas. Vahepeal hakkasin mtlema , kuhu kadus Janettte ? Läksin oma tuppa ja vaatasin , et mu pisinunnuke magab juba . Olgu ma ei seganud teda . Kell 00.00 oli meil kokkuleppitud , et teeme šampuse pauguga lahtii ja see õnnestuski meil. :)

 Sellel ajal kui pisike Janette magas käis meil räige piduuuu. Tegime pilte , jõime janii. Ja kunagi nelja paiku otsustasime magama minnna . Kui ärkasime ootas meid ees räige koristamine.

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisud , aitähhh Teile , et te selle õhtu nii suurepäraseks ja meeldejäävaks tegite ! (kkkkk)