reede, 27. august 2010

suht kõvv värk eks

25 . august läksin getteriga kella 13.30 jaamamisa selverisse küüntehooldusesse . Peale seda ostsime pakid ja läksime linnnna . Seal nägin Evat . ja me läksime taga tülllllllllllllllllllllllllllllllllllllli :( . Siiiiis me ei suhelnud , iga kõne ja sõnumiga läksime aina rohkem ja rohkem tülli . Getteriga otsustasime minan tivoli , võtsime Janette ja Doreli kaasa ja läksimegi . Kõigepealt läksime tassikestele , siis läksime ali babale , siis läksime move itile , siis läksime meie Gettteriga uuesti ali babale ja janette ja dorel läksid uuesti tassikestele ja siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis tuli kõige jubedam asi , RANGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !

 Läksin sinna juba teist korda , seeeeeeeeeeeeee oli väga jubeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . Te ise ka eikujuta ette kui jube seeeee oli .Mul oli peale seda tohutult paha olllla . Läksime olime veic sõpsudega , tegin veic feili ja siiiis läksime kõik koju . Koju tullles oli mul väga paha olla , kuid mitte rangerist vaid üldse kõigest . Ka sellllest , et läksin evaga tülllllli :(

26 . august algas niii , et eva tuli mullle uksetaha ja nii me leppisimegi ära :) jeeeeeeeeeeeeeeeeeee . siiiiis tulid mulle akna alla kevin ja sander ajasime nendega jutttu ja siis eva läks koju , ja mina hakaksin sättima , läksin 14.54 bussipeale , arvates , et eva tuleb mulle bussijaama vastu , kuid teda ei tulnud ja ma nagu loll mõtlesin , kus ta olla võib . Lõpudelõpuks otsustasin minna ta uksetaha , maja ette jõudes nägin kaks rollerit seal . Sain kohe aru , kes eval külas on . Läksin imbusin nende juurde . Nsm chillissime eva keldris ringi . Siiis mingiaeg läksime vana ihastessse välja , ülesse metsa judes hakkas sadama ilge padukas , otsisime evaga suurt puud kuhu varju minna , kuid kõik lehed lasid läbi :( . Kui me olime juba päris läbi märjad otsustasime minan minujuurde sooja , kuid ennem käia eva juurest läbi . Saime rolleritega n . triigisse siis selgus , et me jäime kõikidest bussidest maha siis läksime rolleritega eva juurde , seal jõime evaga teeeed ja panime kuivad riided selga . Natukese aja pärast  tuli eva vend koju sõbraga , kes hiljem toppisid meile vihmausse pähe . Siis istusime ihaste hotellist bussipeale ja sitsime annelinna , lammi tee peal oli bussikontroll . Alguses mtlesin , et eva teeb nalja , kuid see nii eiolnud . Mul ei olnud bussipiletit :s:s:s . Bussikontroll tuli , küsis mult piletit ja ma ütlesin , et mul pole . Siis nad viisid mind suurde punasesse bussi . Seal tehti protokoll ja nüüd ma pean 23 . sept sellele järgi minema :S . Siiiiiiis läksime evaga natsaks minupoole ja siis pidime minema eva juurde ööseks . Läksime selverisse mõtlesime , et ostame pakid , läksime kahe bemmivenna juurde . Need muidugi olid nõus meile ostma ja olid isegi nõus mind ära viima ihastesse . Nii me istusimegi autosse ja nad viisid meid punksi . Tee peal sinna küsisin , mis nende nimed on . Ja nende nimed olid Pilu ja Robin . Nad tulid meiega punksi kaasa . Tegime veic nalju seal ja hakaksime kodupoole liikuma . Koju jõudes läksime eva tupppa , olime seal , sime , istusime arvutis , käisime suitsul ja siis otsustasime magama minna . Enne seda tegime endale kalasabasid , et hommikul oleksid lokiiiiiiiiiiiiiiiiiiid . Klatšisime veic inimesi taga ja jäime järsku magama :)

27 . augustil oli meil evaga äratus kell 8.30 kuid lõpudelõpuks ärkasime 9.28 , sest me pidime koristama ja ennast korda sättima , kuna meil pidid sõpsud külla tulema piljardit mängima .  Enne kümmet käisime , Eva ja ta vennaga suitsul . Siis kümne ajal , tulid eva venna vastikud sõpsud , kes piiiiiiiiiiiinasid meid . kui nad ära läksid tuli eva koristaja , kes istus netis . Läksime alla , ja siis ma nägin kellegi varje , vaatasime aknast välja ja ehmusime , neeeeeeeed olidki sõpsuuuuuuuuuuuuud . Nad mängisid veic piljardit ja golfi , siis läksid ära . Me evaga läksime punksi . Seal üritasime lõket teha , kuid see ei õnnestunud , Siis tuli robin sinna . ja siis ma otsustasin koju minna , kõik läksid koju , mul tuli emme järgi . Koju tulles , selgus , et mu telefon , mis oli parandusse viidud 20 päeva tagasi , on sama katki nagu ennem :d Siis emps ütles , et dvj lähme ostame uue telefoni sulle . Nii me läksimegi ja ma sain endale beebiroosa puutetundliku LG . Siiis läksime lõunakasse , istusin autos tund aega siis , läksime koju , kuna me pidime Janettege kokku saama . Siis läksime välja , äisime turtsis ja läksime juba koos Henri ja Sanderiga valge maja taha , seal istusime ja kaklesime . Siis tuli aeg koju minna ja kõike me läksime kojuuuuuuuuuuu :)

MUSIMUSI  , sulle , sulle ja sullekaaaaaaaaaaaaaaaa !