teisipäev, 24. august 2010

thinking thinkig about you

Niii eile alustasin ma oma päeva küpsisekoogi tegeimsega :)

Koogi retsept oli siis sellline :
*  küpsised
* hapukoor
* vanillirull
* suhkur
* kummikommid
* ja põhiline oli seee , et kooki tuli lisada natuke maagiat :)

Kes teab , see teab , mis maagiat ma mõtlen ;)      Mul polnud eile empsi kodus ja mõtlesime evaga , et kutsume natuke külalisi küllllla ja olimegi terve päev oma kullakallite külalistega minujuures . Okeiokei vahepeal käisime selveris õhupalli saamas ja sirkas söömas . Vahepeal oli minujuures räige sõda minu toavõtmete pärast ja sellles lahingus ma lõpude lõpuks kaotasin :( . Kõik ütlesid , et mu kook tuli super hea välja kuid oleks võinud natukene vähem maaaaagiat ollllla . Tore päev oli igatahes :)

Täna ma ärkasin ja sadas kohutavat vihma , siiis läksin pesssu , tegin ennast korda ja hakaksin jala ihastesse liikuma , kuna ma jäin bussist maha . Kui ma sain oma pedega kokku , uurisime rollerit , panime selle tööle ja peale seda läksime kahjuks jala punksi . Istusime punksis siiis tulid mehed , kes olid niiiiihead ja läksid turtsi meile pakke ostma :) peale seda läksime bussiga kraavikaldassse , istusime kuskil metsas meestega . Siiis tuli meil mõte , et läheks Doreli poole ja vaaataks tema imearmsat chihuahuat Charliet . Bussijaamas kohtasime Liisat ja Tuulit .Kui jõudsime Doreli juurde nägima koera . Ta oli niiiiii armas kuid niiikuri , ta hammustas ja kraaapis minu ja eva käed väga katki . Ta oli niiiiiii armas lihtsalt nagu pehme valge karvakerake , ma tõesti olen armunud sellesse kutsikasse ! :)



Peale Charlie vaatamist läksime kippelt mäkkist läbi ja siis busssipeale . Tulime maha ja läksime jalutama , kuid juba nägime sõpsusi . Läksime kõik koooos üles metsa . Istusime seal ja siiiis helistas mu kullllakalllis Peeeeetri poissss . Ja siis ta juba hakkaski ihaste poole liiikuma , Sander käis võttttis vahepeal Getteri peale kuna seee loll oleks muidu ära eksinud , siiis me kõik istusime metsas ja rääkisime ja räääkisime kuni tuli aeg kodu minnna . Rollerid vahepeal jälitasid meid kuid siis kui me ära pöörasime läksid nad edasi oma sõitu jätkama . Me Getteriga saatsime natukene Eva ära ja ise läksime läbi pimeda metsa koju . Kui Getter läks koju , sain ma Janettega kokku . Ta oli rääkinud mullle , mida ta teinud vahepeal on , ma rääkisin talle vastu , et mida mina vahepeal teinud olen . Siiiis tuli aeg koju minnnnna .     Ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ongi !

Aga musid pidutsege veel viimased 6 päeva ! :) musimusimusi