reede, 20. august 2010

pole ammmu kirjutanud ..

      Viimati kirjutasin siiia oma sünnipäevast , kuid vahepeal pole midagi eriti muutunud kui välja arvata mu unistuse täitumine :) Aga sellest ma ei taha siin rääkida :) . Vahepeal olen elanud oma elu päris tavaliselt , ilma Getterita kuna ta maal kuid Evaga . Oleme igast asju korda saatnud . Just hiljuti tegime me väikse piu . Kahekesti loomulikult . :D kuid siis tuli veeeeeel külalisi . Võtsime külalised ilusti vastu ja veeeetsime kooos nendega hästi aega , vähemalt mina mäletan seda osa , et kõik läks hästi :) ülejäänut ma kahjuks ei mäleta :D .

     Eile oli niiiiiiii kohutav ilm , eile oli 14 kraadi külma . Külmetasime talvejopedes metsas . :S Elusees poleks arvanud , et sellel suvel paneks ma talvejope selga , aga selgus niii , et panin ja mul oli isegi talvejopega tohutult külm . Täna lubas soojemat ilma , vaadates aknast välja on näha , et päike paistab ning on koguni 19 kraaadi sooooja waaaaaaooooo . oooootan tõesti sooojemaid ilmasid .

     Ma ootan kuni mu kaks kallllikest tagasi tulevad ja me saaaaame nendega tivolisse minnnnnnnna :)
Täpselt 11 päeva pärast on kooooool . Jube kohutav kuidas need 3 palavat suvekuuuud möödusid nii kiiiresti . Tõesti oleks tahtnud veeeeel kauem puhataaaa ! :) Aga loodame , et kool tuleb ka sama põnev kui suvi on olnud .


Aga toredaid viimaseid hetki suve , nautige nii kus võimalik !