pühapäev, 26. detsember 2010

Andesta oma vaenlastele, ent ära kunagi nende nimesid unusta

mmmmmmmmmmmmm , pole jälle kaua miskit kirjutanud . .

24 . detsember

HÄID JÕULE . . TAGANT JÄRGI ! Jah reedel olid jõulud . Kuna mu kallis ema pidi sellel ajal tööl olema ja mina Tallinnasse ei tahtnud sõita läksin koos Doreliga tema tädipoole hiigelsuuurte majja . Meil käis jõuluvana ja me veetsime üleüldse toredalt aega . Väga armas oli vaadata , kuidas pisikesed lapsed veel usuvad jõuluvanasse :)

25 . detsember

Hommikul ärkasime Doreliga ja Maigiga ülesse laste karjumise ja igasugu kisamise peale . Kui olime valmis minema avastasime , et oleme lumevangis meid üritati päästa kolme traktoriga kuni lõpuks me saimegi välja :D . . Tulin koju ja olin väga väsinud jõuludest . . Sain veel korra getteriga kokku ja siis istusin edasi kodus kuni jäin magama .

26 . detsember

Ärkasin kahe ajal ning hiljem sättisin ja läksin semudega turtsi . . Semudeks olid Getter , Renar ja Haniiiiiiii . Peale turtsi liikusime sirkasse . . kui olime ülekäigurajal siis nägime juba kaugelt , et suure mäe peal ronivad ihastekad . . hiljem läksime kodudesse ja Getteriga otsustasimeminna ihaste . . panime kodus soojalt riidesse jamarssisime bussijaama poole . . kui saime teada , et ihastekaid pole ihastes , et nad hoopis Arturi pool . . läksime sinna . Seal  istusime , peksime üksteist ja niisama nautisime teineteise seltskonda :) Õhtupoole läksime mäele ja seal sai ka nalja . Nüüd istun ma kodus vaatan telekat ja just lõpetasin mandariini söömist :)

- Ma olen alati teadnud seda , et parimad sõbrad jäävad alati nendeks ja ei midagi muuda seda :) Kuid paljud sõbrad on viiimasel ajal kohutavalt muutunud ja need muutused lähevad aina hullemaks ja hullemaks , aganojah teeeee , mis tahad ! :)