kolmapäev, 22. detsember 2010

Egoism ei ole see, kui sa elad nagu sa ise tahad, vaid see, kui sa soovid, et teised elaksid nii nagu sina tahad

Ma pole siiia ikkka vägaväga ammu kirjutanud , ja täna hea sõbranna ütlemisel mõtlesin , et tuleks siia miskit ikka üle pikaaja kirjutada . . :)
Vahepeal pole midagi erilist juhtunud , aga kõik need päevad , mis ma siia kirjutanud pole on olnud omamoodi superlahedad !

Aga ma kirjutan siis lühidalt . .
olen käinud ihastes
olen käinud shoppamas
käisin CS'il
ühtegi kahte ega ühte tunnistusele ei tule nagu mõnel
olen loll olnud
olen tark olnud

Aga kui põhjalikumalt rääkida viimastest päevadest siis ,
Esmaspäeval käisin koolis ja peale seda ei mäleta , mis tegin .
Teisipäeval ei käinud koolis ja siis käisin kooli jõulupeol , mis oli vägalahe kuid meie esinemine läks totaalselt nässssu . . laulsime (Y) kuid slideshowga tekkis probleeme seetähendab , et see ei läinud üldse tööle . Läks kuidas läks , aga aega veetsime toredalt :)
Täna ehk kolmapäeval ei käinud koolis , selleasemel käisin Doreliga shoppamas . . 4 tunniga me jõudsime ainult 2 ja pool poodi läbi käia  + süüa mäksis . . hiljem läksin Getteriga ihaste .
Homme on kooli viimane päev , mis tähendab , et käes on VAHEAEG ! yeeeeeeeeeeeee
Ja ülehomme on jõulud , mida ma üritan hästi veeta :)

JA MA TAHAKS MAINIDA , ET MEIE KLASSS ON SUPER !

Kõik te olete mulle õdede ja vendade eest !