kolmapäev, 1. detsember 2010

i still miss u . . .


Alustasin kirjutamist 1 detsembril , kuid see ei õnnestunud kuna ma ikka ei viitsinud ! Seeeda kirjutan ma täna . . .

1 detsember - kooooolis oli heahea ja peale kooli läksime Getteriga otse TÜ-sse . Seal ergutasime meie kooli tublisi sportlasi ! Meie kool oli loomulikult supersuper tubliii ! Kuid paljud sportlased , kes muidu on tublid , võistlusel lootsin neist paljupalju rohkem . . aga see , mis sai tehtud on tehtud :) Väga hea päev oli !

2 detsember - koooooolis oli jällle vägaväga hea ! Kooolis ajas mind Evald peaaaegu nutma :'( Koolist koju tulles , kukkusin kohe pikali magama :) Siiis sain Helisega kokku , istsuime veic minu pool ja läksime bussipeale . Veel olid Eva , Kaspar ja Priks . . Väljas oli vägaväga külm ja me otsustasime minna Eva poole ennast nats soojendama . . istusime eva põrandal - seal oli põrandaküte . Vahepeal saatis mulle sõnumi , et armus ühte inimesse ära ! :D:D:D:D:D . Siiis läksime välja ja mulle tehti totaalset piina ja siis jooksime Helisega bussipeale ja koju :) heahea päev !

3 detsember - täna magasin jälllle kooli sisse , kuid jõudsin ilusti esimeseks tunniks . . koolis oli jälle hea :) siis tulin koju ja avastasime ühe probleeeemi :S . Siiis otsustasime Getteriga minna linna , kõigepealt läksime lõunaka , siis raekotta ja siiis jalutasime niisama linna peal . . siis käisime kiiruga eedenis läbi ja siis koju . Bussis ja kodutee peal ajasin Getterit närvi ja laulsin talle tobedaid laule :) Hetkel istun kodus , teki all ja räägin Evaga telefonis juba 56.57 minutit :S:S:S

- Tahan südamest tänada kõiki päkapikke , kes hommikuti sussi sisse mulle miskit hea panevad :)
ME KIIIIIISUMIIIIIIISU , PARAS SULLLLE , EKS VARSTI NÄEME ! :) (KKKKKKKKKKKKK)

See kord üritan kirjutada tihedamini ja pikemalt . . asi on sellest , et mul veic lühike mälu ning ma unustan kõik kähku ära ! :)

53861768 (mp)