teisipäev, 30. november 2010

Mul on olemas keegi, kelle nimel ma olen valmis ütlema EI!


Oeh , alustame siis otsast peale . . Vahepeal polnud aega kirjutada ja ei viitsinud ka , kuid hetkel otsustsasin siia ikka miskit kirja panna . Ja muideks eelmine postitus on üks kõige mõtekamaid , mis siin on , eks :D:D ?Getteri kirjutatud . . vähemalt laps sai ka tunda mõnu blogi kirjutamisest :)

Esmaspäev - Esmaspäeval oli loomulikult koolipäev ning ma magasin 20 min sisse , kuid koolipäev möödus üpris hästi minu jaoks , kuna läksin peale inglise keelt minema " arsti " juurde . Emme tuli mulle järgi ja siis kolasime ringi . Peale seda läksin Doreli juurde . Seal ns lebotasime ja käisime linna peal ringi . Väga super oli ! Kohe kui ma koju tulin panin tunked jalga ja läksin Getteri ja Helisega välja korraks :) Nii hea ja soe oli väljas olla , siis tegin natuke ingleid lumel ja jooksin koju . (:

Teisipäev - Täna oli ka koolipäev , õnneks , et teiseks tunniks . Ma ärkasin täna 5 min hiljem ja sain valmis 15 min varem WTF nagu ? supersuper nooooo . . Koolis oli heaheahea (Y) Kodu tulles puhkasin veidike ja siis tuli juba Getter , siis läksime ihaste , ihastes ei olnudki mingit lumesõda , istsuime rahulikult ja Helisega meile raputati lund pähe , loomulikult meie soovil . Vahepeal kiusasime Kevinit . Mingi hetk kadusid kõik poisid ära ja tagasi tulles tegid nad meile totaalset terrorit :O:O:O . Tänu Enarile olin ma augus , siis istus Henri mu peal . . ja see lõppes sellega , et ma olin vägaväga märg :S:S . Siis lipsasime bussile , bussile tulid ka Prix ja Enar , meie loomulikult läksime eedeni ja nad sirkasse . Eedenis otsisime Alma ülesse ja olime temaga , käisime pool tundi söögipoes ja klatšisime :D Siis läksime pleisssi ning minu ja alma vahel puhkes cheetose sõdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , me olime nii krõpsused . siiis ma veel natukene niisama kiusasin almat :C ja siis me läksime bussile ja koju :)

Agajah kiiiiisumiiiiiisu , saad aru , et egid vea , mida enam elusees ei saa kustutada mitte ühegi meie mälust !! Ma vägaväga looodan , et sa mõistsid selle vea tõsidust ja kahetsed seda . . kuigi ma südamest vihkan sind aga me kõik soovime sulllle vaid parimat juuuu :)
Ja sina jobukas , tead ka kui hea sa oled , HOMME KA HELISTAME TALLE VÄÄÄ ?