pühapäev, 28. november 2010

Sa ei saa kaotada midagi mida sul pole olnud.

Armastus on kurikaval reetur- ta tuleb su juurde, toob naeratuse näole ning siis küünistab sind nii sügavalt ja valusalt et see haav ei parane isegi mõnikord aastatega.


Tänane hommik oli nii lebokas . Hommikul ärkasin ja istusin kella viieni arvutis , kuna miskit muud polnud teha ja emaga poodidesse ma ei viitsinud minna kuid arvutis oli nii hivitav , et kohe ära minna ei tahtnud . Telekas käis ka mingi huvitav film . . Kella viie paiku hakkasin sättima , oli kavatsus minna Helise ja Getteriga välja . Nad tulid minu maja juurde kuid kuna pakke me ei jõudnud osta läksime otse bussipeale . Sealt elektri maja juurde ning sealt juba teistega paradiisi ( N.Triigi mets , sain ise ka alles täna teada , et selle nimi on paradiis . Enar ütles :D ) . Paradiiisis tegid poisid rämedaid kaklusi . . kuigi see kõik oli naljaga nägi see välja väga jube :S Natukese aja pärast liikusime punksi . Alguses niisama istusime punksis ja siis tahtin priksile selga hüpata , et teda pikali maha panna kuid mul ei õnnestunud see kuna priks tuli eest ära ja ma niisama maandusin pikali lumesisse :D . Tüdrukutega tegime jälle väikest gossipit seal , ikka niipalju on rääkida kui kaua pole suhelnud :) . Hiljem läksid kaks pliksi ära ning siis tuli aeg ka meil Getteriga koju minna ja Enar ütles , et buss tuleb ühe minuti pärast . . jooksime Getteriga elueest kuid buss oli hoopis 10 minutit tahasi ära läinud -.- Siis otsustasime minna 15'ga eedeni juurde . ootasime 10 min bussi . Meiega olid veel Enar ja Kaspar . . mina kirjutasin miskit lumele ja siis avastasin , et buss ongi juba kohal :D . Läksime Getteriga bussiga eeedenisse , seal nägime Almat tema sõpsidega :D Alma oli ka endale saanud jänku mütsiiiii ja saapad olid tal vägaväga sooolased ja me pühkisime neid ilaga :D . Vahepeal ostis jänks meile miskit head võltsdokiga :D Siis tuli aeg bussiga koju tulla . . Ja nüüd ma istun voodis , läpakas süles . Vaatasin just jääääääaega 2 ja mõtlesin , et eeests on sama külm hetkel kui jääääajal :D  Amuideks räägin msnis TUUUUUUUUUUULIGA , ta väga tahtis , et ma mainiks teda siin ära , TUULI lubas mind enda blogis ka mainida niiet lugege TUULI blogi ka !!!!!!!!!! :D

MUSIMUSIMUSI TUUULI , I ♥ U !
Aga jah , tsaubljau ja ilusat koolipäeva teile ! :)