teisipäev, 23. november 2010

ei oska siia midagi kirjutada

 Täna kirjutan siia üle pika aja ning ei oska pealkirja mõelda , eks otsustage ise blogi lõpus , mis pealkirjaks sobib :) Getter pakkus hea pealkirja välja , kuid täna otsustasin ikka panna selle ;)

eleeeeen ' says:mis ma pealkirjaks panen ?
Getttär , TÜRA ÄRA PUURI !!!!!! says:
armas lumeke
Nagu natuke enne kirjutasin , et kirjutan siia üle pika aja , seega kirjutan natuke põhjalikumalt kui varem :)
See NV , mis oli oli ikka niiii hea :D , ma isegi ei viitsi midagi selle kohta kirjutada aga see oli ülihea :) Eile oli muidugi koolipäev . jeee teiseks tunniks oli . JA PÕHILINE OLI SEE , ET EILE OLI 22 NOVEMBER , ja see tähendab , et Dorelil sõitis ema Indiasse minema ning Dorelil on piduuuuuu 2 , 5 nädalat :) . Käisin eile Doreli pool ka ning kirjutasime reegleid ja minu kussunussu pussukotti polnudki :( . Siis mängisin ma doodle jumpi , mul on täielik sõltuvus . . . mul rekord natuke üle 21 tuhande :D , vähemalt , et ise tehtud rekord !! ( Sellesse haigusesse on nakatunud Helis ja Getter ka ) Ja eile oli ka Sandral sünnipäev . Paljupalju õnne , Sulle ! (k) :) Koju tulles läksin kohe üksi ihaste kuna Getter ja Helis olid juba ennem ära läinud . Kuid bussipeatusesse jõudes selgus , et ma ei peagi üksi minema , Henri ja Sander tulid ka :) . Olime kõik ratsatalli juures niisama , siis meil Helisega tuli hullumeelne idee , et loobiks ihaste bussipeatuse klaasid suurte kivadega katki , kuid see meil ei õnnestunud . Vahepeal tuli ka Rait , kes oli tõukerattaga . Siiis läksime meie bussiga eedeni ja teised kodudesse . Eedenis läksime ülesse mängima doodle jumpi ja peale seda koju . Täna oli loomulikult jälle teiseks tunniks ning koolis ei toimunud midagi erilist peale doodle jumpi mängimist , Helis sai tänase päeva jooksul kaks uut rekordit :S:S Siis käisin Alma ja Kristeliga väikeste majas ning siis koju , koduteepeal kiusasin Almat täiega :) . Praegu istun ma kodus , just tegin ajalugu ära ning vaatan Armastuse Merd , mida oligi arvata :) . Varsti hakkan ma sättima ning lähen välja oma kullakalli tibulinnukestega :) , Eks ma siis kirjutan ka veel siia miskit kui ma väljast tagasi olen .

Nagu lubasin kirjutan ma siia peale seda kui väjast tulen , seda ma ka hetkel täidan . Saime Helise ja Getteriga turtsis kokku , peale seda läksime sirkasse ning siis bussipeale . Sattusime bussile nr 17 ning pidime maha minema kasteheinas . Sealt me kõndisime ihaste bussipeatusesse . Ilm oli mõnsa lumine kuid märgg :S . Teepeal laulsime laule ning viskasin tantsu neile natuke , sõime puuokstelt lund . . . kui avastasime kui uhke ja lahe põkakene ( teepuhastus auto lumest ) tuleb meile tagant vastu hakkasime seda suure huviga vaatama ning arutama miskit . Mina ütlesin nendele tölpsidele , et auto nkn pritsib meid lumega ja nad ei uskunud mind , ning auto tuligi ja pritsis meid mitte lume vaid suurte soola tükkidega millega oli tohutult valus pihta saada , tollel hetkel oli selline tunne , et meid oleks piitsutatud . Kui jõudsime ihaste bussipeatusesse ootasid meid põõsataga Henri , Kevin ja Robin ning neil olid lumekuulid , seal toimus väike lumesõda . Natukese aja pärast otsustasime minna metsast autosi loopima ja istusimegi bussipeale ja sõitsime kraavikaldasse , sealt metsa , kus toimus ka lumesõda . Peale seda valisime endale sobiva koha ning hakkasimegi loopima . Pärast istusime tunksi ning siis hakkas suuremat sorti lumesõda . Vahepeal oli kevin lumealla ära matetud , kuid peale seda ta läks närvi ja pani kõik pikali maha :D , Kuid meid Getteriga oli raske kättesaada kuna me jooksime sügavale metsa puude taha peitu kuid ta ikka sai kätte meid ja pani pikali -.- Siis olime veel natuke tunksis tegime nalja niisama , siis oli Getter ära maetud , peale seda Getter solvus ja läks minema , läksime talle Helisega järgi . Me teadsime , et buss peaks kohe tulema ja bussijaama juures sõitsis buss meil nina alt minema :S ? Kutsusin siis issi järgi meile , niikaua kui issi sõitis panin bussijaama märgi pikali ja helisega kirjutasime peale sinna 20 :D Vahepeal tuli suu NAERUHETK , aeg oli naerda getteri üle :D , Kuna Getter nägi välja nagu tõsine pandakaru , seeee oli väga naljakas :D Kui jõudsime annelinna käisime korra minu maja taga ning siis kodudesse :) Väga super õhtu oli , homme kordame ! ;)

Otseloomulikult pean ma kindlasti mainima , et täna on LUMI ! :) Helistage kui lumesõda tahate , v kui tahate Doreli juurde pidudele siis ka helistage , eks ? :)


Tahtsin veel seda kirjutada , et lõpetage ära formspringides küsima selliseid küsimusi . See on minu ja Eva vaheline probleem . Küll me saame ise hakkama selle lahendamisega ! ;)