pühapäev, 14. november 2010

Egoism ei ole see, kui sa elad nagu sa ise tahad, vaid see, kui sa soovid, et teised elaksid nii nagu sina tahad

Eile hommikul ei teinud mitte kui midagi , vaatasin metsikuid tibusi. Kui emps tuli koju , sain teada , et ta ostis mulle jope ilma minu teadmatta . Aitähh emme ! :) Siis sain Almaga korra kokku ja siis Getteriga . Läksime poodi , et jooke osta . . . kuulasin eesti riigist pika moraaljutu ära ja juba joogid olidki käes . Läksime bussipeale , ihaste hotelli juurest tuli veel inimesi peale ja me sõitsime vana ihastesse . Terve bussiaeg laulsin oma lemmikut laulu 
"Spider pig 
Spider pig
Does whatever a spider pig does
Can he swing
From a web
No he can't
He's a pig
Look out
He is a spider pig !  " :) 

 Seisime natuke elektri majakese juures ja siis me läksime Getteriga männimetsa bussipeatusesse . Ja sealt Kelly poole . Tal oli sünnipäev , läksime ns sinnna , polnud muud teha :D:D:D . Seal sai rämedalt nalja alustades rallisõitjast potipeal lõpetades ma eitea millega :D . Peale seda tuli meil mu issi järgi ja me läksime koju .
Täna hommikul ärkasin vara kuna arvasin , et on koolipäev ja enam magama ei jäänud :S Vaatasin pingviinist filmi ja siiiis tulid Dorel ja Charlie minu poole . Charlie pissssis jälle igalepoooole ja nuusis ringi nagu tolmuimeja ning käitus väga veidralt . väga nunnu temast :):):) . Siiis sain almaga kokku , olin Almaga koos . Siiis mul tuli naeruhoog peale , millest ma ei saanud peatuda . Naersin täiesti mõtetute asjade üle . . . ja Almake ma soovitan sul ikka ka arsti juurde minnnnna ! (: Siiis koju tulles jäin diivanile magama ning juba helistati uksepeale , läksiń uksepeale ja ütlesin kogematta " Hallllo ? " :D:D Need olid Getter ja Helis .Nad tulid sisse ja peagi olid läinud juba selverisse . Tagasi tulels tõid nad endaga veel mürakarusi kaasa :D . Niisama mängisime kaarte siin ja vaatasime Simpsoneid . Niihead on need simpsonid :D . Praegu olen Soffiga kodus ja mõtlen , et tuleks hakata õppima kuid ekool ei tööta mul mikski . Niiet ma eitea mida teha ?? Homme on jällle kool , jälle see piin . Ma ei jõua enam koolis käia tõesti ! :S

UDMIS ET TLEOE LÄDUTKIE DDVJRÄA ! - otsustage ise , mis see peaks tähendama :)