kolmapäev, 10. november 2010

Tee teistele seda, mida sa tahad, et sulle tehakse.

  Täna oli täitsa tavaline päev . . koolis ei toimunud midagi lahedat . Ainult , et ajaloo vahetunni ajal tegime merksiga veic cirkust klassi taga ja Tuuli imbus ka vahepeal , tahtis ka minu ja Merka sugune parm olllla :D

Ajaloo kontrolltööö sain nelja olin ülihäppppi . Eestikeeles sain kahe . Bioloogia õpetaja käest sain sõimata natukene . Mata ajal sodisin Alma kätt . Füüsikas tegime katseid . Kehalises sain peapõrutuse tänu pruunide pükstega tüdrukule , kelle nimi on GETTER , siis meid visati Almaga saalist välja , pandi lukutaha . Läksime poistega akna taha laamendama :)   Seeee koolipäev väsitas mind täielikult ära . . tulin koju , läksin magama ( vahepeal vaatasin KnightRiderit ja Armastuse merd ) . Ärkasin Getteri kõne peale ja peagi juba Getter oli minu pool . Sättisime siin ja läksime välja . Olime kaua turtsi juures . aa ja vahepeal tulid sõpsid ka :D . Läksime istusime pargis natuke ja mul tuli mõte , et võiks mintsa minna . . . juba olimegi minupool . Selleasemel , et istuda rahulikult . . ei kõik on ikka rämedad mürakarud . Sõna otseses mõttes toimus suur padja ja teki sõda :O:O :D . Siis oli aeg minna , ja kõik läksid oma koju , Kevini ja Helisega saatsime Getterit natuke ja siis ma tulin koju . . väga väsinud olen mikski :/:/:/ eiteagi , kas homme kooli minna või mittte , hakkan pigem mürakarude koobast koristama :)

**** Ja sinust kullake ma ka nüüd aru eisaa , ta oli  Su parim sõbranna ja sa teed talle nii ? See on küll põhjustatud aga ikka . . tema seljataga oled küll kõvavend ja koos temaga jällegi kukupaikene ? See pole normaalne , mõtle selelle . Aga sa oled ikka superäge :)

HEADAEGA !