reede, 12. november 2010

i don't care what bitches say

Täna oli lihtsalt niiiii nõme koolipäev , välja arvatud pool kokandust . Matemaatikas oli kontrolltöö , mida ma ilmselgelt ei osanud , kuid 3 tehet tegin ära :)
Suurema osa lehest olid seal mu joonistused , ööküllid ja lilled ja mesimummud . Tööõpetuse algus oli muidugi vägahea , sai ilusti alustatud oma kohupiima taskutega , sai mikserdatud , segatud , keedetud jne :) Tunni lõpupoole lasin telefonist laulu ning õpetaja tuli minuga õiendama , käskis mul telefoni ära anda , mina olin selle vastu mina ei tahtnud talle telefoni anda . Ta kutsus mind uksetaha , seal ma läksin nii närvi ja ütlesin , et võta see telefon siis . Tuuletaskud õnnestusid väga hästi :) väga nämmad olid :D Õpetaja käskis mul telefoni järgi tulla kaheksanda tunni alguses . Peale tööõpetust läksime Almaga klassijuhatajaga rääkima oma probleemist , ning too ka ajas nii ibajuttu , et ma läksin nii närvi ja kõndisin minema . Inglise keeles mul polnud asju . . . Peale tundi jäin inglise keelt vastama . Siis läksin tööõpetuse õpetajat otsima , et oma telefoni kätte saada , tund aega otsisin teda , siis lõpuks leidsin ja me koos kõndisime väikeste majast suurte , ja ta oli nii sõbralik minuga :) Koju tulles läksin kohe magama ja armastuse merd vaatama . Siis helistasin Getterile ja juba natukese aja pärast me jooksime bussipeale , et ihastesse minna . Olime ihaste hotelli bussipeatuses ja meile öeldi , et kedagi pole . ÕNNITLESIN EVAT KA MEIE PEO PUHUL , KUNA JUST TÄNA SAI TÄPSELT 2 AASTAT MEIE SÕPRUSEST. Täpselt kaks aastat tagasi ma sain Evaga tuttavaks , kuid siis ta oli veeel pisike ja korralik tüdruk :) Sõitsime bussiga Eedeni , kuid seal tuli mõte ,  et läheks linna . . sõitsime siis bussiga linna , käisime taskus ja kaubsis , Siis läksime bussijaama diivanile istuma . . seal koos meiega istusid kaks toredat kuid pedepoissi :) Annelinnast istusime otse ihaste bussile ja sõitsime männimetsa , seal tuldi meile vastu ja läksime tunksi ???? :D:D:D Tunksis sai niii naerda , et ulme poisikesed jooksid autoteele ja võtsid püksid maha , jooksid natuke püksteta ringi :D:D:D:D niinali oli :D Siiis hakkasime liikuma annelinna mööda männimets-eedeni teed pidi . Seal sai ka nalja . Henril oli vaikuse tund :S Vahepeal seisime teepeal ja vaatsime ilustulestiku ning seejärel soovisime üksteisele head uut aastat :) . Me Getteriga läksime Selveri korra ja teised läksid Sirkasse , siis saime kokku läksime bussikasse ja me istusime Getteriga bussile ja siis koju . Ei täna oli suurepärane õhtu , kõik oli nii super (Y)

BUT , WE DON'T CARE WHAT BITCHES SAY ! ( elen ja dorel )