laupäev, 20. november 2010

Teed küsi nendelt, kes tulevad tagasi

Kui alustada rääkimist neljapäeva õhtuks oli see õhtu täielik ulme . . Kõik algas pihta bussisõiduga vana ihastesse , otsustasime minna tunksi seega tulime männimetsas maha . Sealt liikusime tunksi , tunks tundus meile mõtetu seega me läksime üle tee metsa ja hakkasime lumekuulidega möödasõitvaid autosi loopima . Mina ei julgenud loopida ning seisin nats kaugemal . Kõik loopisid niikaua kuni üks valge pisike auto jäi seisma ja kõik jooksid täiega metsaaaa . Metsas olime niiisama , siis Getter vahepeal kukkus ninuli seal ja mina ajasin mingit imelikku jutttu :d . Siis Helis pani Kevini pikali ja istus ta peale , siis pandi Helis puukülge kinni :D:D , metsast jõudsime välja kraavikalda peatusesse , kust otsustasime minna emajõe äärde . Emajõe ääres üritasime pilte teha ja oli selline idee , et läheks ujuma . ( Mul oli muidugi emajõest palju mida meenutada , head ajad olid Suvel ! ) Siiis otsustasime jalutada punksi , vahepeal tegime peatuse ihaste bussijaamas ja siis liikusime edasi . Mina , Helis ja Prix kõndisime eespool ja meil sai palju nalja , nagu näiteks : Sain suurelumekuuliga pähe , loopisime lund akendesse ja jooksime , üritasime lumememme ära lõhkuda ja tegime niisama nalja , kui me jõudsime punksi , tulid järgi ka Kevin , Henry ja Getter need olid tee peal silte ära tirinud , võõraste aedades käinud ja paljugi muud . Igatahes tulid nad kohale kahe suure sildiga , Getteril oli RUKKILILLE ja Henryl oli KURI KOER , :D:D . Siis nägime , et buss tuleb ja jooksime , muidugi Helis ja Getter panid üle suurte porilompide üle ja bussi astudes olime vägaväga märjad :d



Ma tänan sind ilmataat , et tol õhtul oli lumi :)

Eile oli isegi päris hää koolipäev kuid õhtu oli veel parem :) . Sõitsime Helisega ihastesse kuna kullakallis Getter läks sadalasse . Tulime ihaste hotellis maha ning läksime punksi , olime veic punksis ja siis hakkasime vana ihastesse liiikuma , viisin Helise mööda pimedat metsa sinna , Siis meile hakati paljupalju helistama , kõik koguaeg koputasid vahele :D:D , Siis saime Kevini ja Raunoga kokku ja läksime lammisse , lammis ootasime bussi , et punksi sõita :D , Bussipeal kohtasime veel rahvast , nimelt Robinit , Enarit , Prixi , keegi oli kindlasti veel aga ma ei mäleta :D . Siis läksime seitsmekesi punksi , seal olime niisama , Sain endale Doodle Jumpi ja mängisin seda koguaeg . Siis hakaksime liikuma Enari poole , Helis oli omast arust niikõva vend , et ronis üle aia , ja kui ta ronis üle selle siis avastas , et ta on persepeal suuuursuuuur auk , ma ei tea kuidas see juhtus :D Enari pool sai niimodi naerda , kuna Enari isa sõber rääkis seal vägaväga huvitavaid jutttte :D:D . Saime Helisega teada , et hoopis kõik naised on litsid ja kõik mehed on korralikud , KUID TEGELT ONJU VASTUPIDI :D Jõime seal natukene , ja hakkasime astuma välja :D:D , Läksime Kevini ja Raunoga ihaste hotelli bussipeatusesse , seal sai veic nali ja siis läksime bussile , algne mõte oli see , et sõidame bussiga eedenisse ja sealt teise bussiga koju kuid läksime männimetsas maha :D:D . Männimetsas oli mul mingi imelik tuju , ma tõmblesin liiga palju ringi ja tegin kaardist sillla :d Siis tuli mu emme järgi meile ja me tulime koju :D

TEAN VAID SEDA , ET TÄNA OLEN HOME ALONE NING TÄNA SAAB PARTY ! :)