laupäev, 6. november 2010

raske

Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh , ma olen niiii haige praegu . Haigus hakaks pihta reede hommikul aga eriti ei pühendunud sellele . . . koolis oli väga sittt olla . Läksin puffetisse ostsin saiakese ja arve oli 14004 :O:O , mida onju :D Töpas vaidlesime õpetajaga . Siiis inkas vingusin , et ei oska mingit jutukest kirjutada siis Getrtud ikka kirjutas mulle ära selle :D:D . Siis peale kooli läksime Alma ja Getteriga turtsi . Koju tulles läksin kohe teki alla , niikülm oli olllla , kella kaheksa paiku ärkasin ülesse ja oli veel hullem olla kui varem , hääl oli ära kurk oli täiega valus jne . Kraadisin end ja palavik oli 39,5 vägaväga paha oli olla nutsin kohe . Küll oli külm , küll oli palav . Täna hommikul palavik oli 38,3 parem oli olla . . . aga vägaväga jube on haige olla . siiamaani olen kodus istunud koguaeg ja enneseda kodust ära ka ei lähe kui terve olen :)

Praegugi ei jõua midagi kirjutada , paha on ollllla

Aga mõned inimesed arvavad endast kohe väga palju ;)