neljapäev, 11. november 2010

Keegi ei saa minna tagasi ja alustada uuesti algusest, kuid igaüks saab alustada täna ja teha uue lõpu

Täiesti masendav päev - kuidas ma ikka kooli vihkan . . .

Eesti keel ja kirjandus 8d
Inglise keel 8dm m -
Vene keel 8d5 -
Matemaatika 8-IV (1. veerand)
Matemaatika 8-IV (2. veerand)-
Geograafia 8d
Bioloogia 8d-
Keemia 8d5
Füüsika 8d-
Ajalugu 8d- 4
Muusika 8d5
Kunst 8d
Tööõpetus 8d-T
Kehaline kasvatus 8d-
Klassijuhatajatund 8d

Mis mu hinnetel viga on ? Mittekuimidagi ja minu klassijuhataja räägib , et need on katasroofilises seisus . Nagu WTF ???!!! Inglise keel sai ka täna parandatud . Ja just hinnete ja mu erakordse halva käitumise pärast tahab klassijuhataja mu ema kooli kutsuda .

* Täna peale kooli oli kõik väga tavaline . . Läksime Getteri ja Helisega alguses turtsi ja siis jooksime bussipeale . Teepeal mingi mees ehmatas meid surnuks luhtsalt :S . Läksime punksis ja punks oli täpselt samasugune nagu varemgi , inimesed seal oli täpselt samad nagu ennemgi . . midagi ei muutu :) . Alguses Evaga niisama laulsime Titanicut ja siis viskasime Helisega nalja :D . Siis olid kõik äraminemas . . me läksime ka muidugi . Vana ihaste omadega läksime 15 bussipeatusesse , kuna meie buss oli just äraläinud , saime teada , et buss tuleb ikka väga hiljem ja me läksime maja varju . Seal toimus maja äärepealt maha viskamine mingi :D:D:D . Ja mina näitasin oma jõudu ka :D Siis läksime bussile ning jõudsime eedenisse , seal kõndisime meie lemmikust Avoni poest mööda , mmmmm :D:D:D . ja siis läksime küsima ülesse , kus Alma on ? Almat polnud . Läksime süüa ostma , kuna meil homme kokandus . Ma eiteagi mida me teeme , aga ostma pidime 1 vahukoore ja 2 pakki kohupiima ning miskit juua . Läksime bussipeale ja siis mõisavahes maha ja siis koju :) Nüüd tulevad mulle Alma , Ivo ja Jänks aknaalla juttu rääkima . eks ma siis ootan neid :)

niuniu , oled nummi