teisipäev, 16. november 2010

sa ei aimagi , mis sinust minu sisse jääb

Aitähh Getterile , kuna tema mõtles pealkirja . . ja mõnes mõttes see ongi nii . . aga sellest ei räägi ! :)
Ma täpselt ei mäleta kuidas tänane hommik algas aga igaljuhul sattsuin ma mingilmoel kooli . Vahepeal koolis sai ka natuke pilte tehtud . . Olin koolis ainult 3 tundi ja siis läksin minema , veel tulid kaasa Alma ja Kristel . Koju tulles , läksime emmega poodi , et mulle läpakat osta . . jee saingi selle ! Siis tulin koju , istusin läpakas veidi ja siis läksin voodisse armastuse merd vaatama . Kui kell näitas 17.52 tulin ma toa uksest välja ja sain kokku Getteri ja Helisega. Siis me läksibe bussile ja siis punksi . Punksis olime täiesti niisama , midagi eriti teha polnud kuid nali oli ikka . Vahepeal mõned läksid pooodi . . . siis hakkas täiega külm ja me otsustasime minna koju . Bussipeatuses tantsisime Getteriga kaerajaani , et sooja saada ja seejärel saime bussi . Bussis olid ka need , kes läksid ennem poodi . Bussis toimus miskit imelikku :D . Siis läksime eedenisse G & H ' ga ja seal oli meie lemmik AVONI pood :) Siis käisime niisama nats poodides ja siis ootasime mu emmet . Kui emme tuli eedeni , Helise esimene lause oli , et " Kohe näha , et samast perest ! " Täpselt nii ongi , mu emps on super nalimeees ! :) Siiis tulime kodu . Praegu niisama kirjutan blogi ja mingiaeg tuleks ka õppima hakata kuid midagi eriti polegi õppida ! :d

Ma mõtlesin , et niikaua kui midagi erakordselt huvitavat ei juhtu niikaua ma ei kirjuta siia midagi . . kuna kõik päevad on omamoodi huvitavad ei jõua ma igapäev uuest päevast siia miskit kirjutada ! :)

baibai , ;)