laupäev, 27. november 2010

Trammile ja mehele pole mõtet järgi joosta,5 min tuleb uus ja tunniaja pärast tuleb vana tagasi.



Lause , mis asetseb pealkirjas on üks kõige õigemaid lauseid maailmas :)

Alustame juttu siiis neljapäevast . .  neljapäev oli suurepärane päev kuid selle hea päeva rikkus üks hea asi :) See , kes teab see teab , rohkem ma sellest siia midagi ei kirjuta ! :) Aga nüüd ma sain tõesti aru , millised te mõlemad olete . . .
Reeede oli superhea koolipäev - sain natuke pahandada õpetajatelt kuid seeeest tööõpetuses jõudsin paljumida ära teha :) Kui oli aeg välja minna siis läksime ihaste . . midagi erilist ei teinudki . . olime vahepeal Enari pool ja ei muud miskit .
Tänanepäev oli suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurepärane ! Hommikul ärkasin niiet Getter magas mu kõrval ja mängis doodelit . Siiis saatsin ta koju ära ning läksin Merkaga välja . Sõitsime bussiga emajõe äärde ja tegime pilte seal :) Siis sai merkal aku tühjaks ja otsustasime koju minna , ootasime bussi vägaväga kaua ja külmetasime . . Siis sain Helisega kokku ning Getteriga , läksime ihaste . . olime N.Triigi metsas . Seal sai nalja nabani lausa ! Täielik lumesõda käis . Saime läbi ka kahe ülitoreda plikaga :):) , Meie põhilause oli " Üks kõigi eest ja kõik ühe eest ! " Ja niiii see oligi :) Vahepeal täiega klatšisime seal ühtteist . . Ning tegime siukse sõja maha , et halb hakkab no :D . Mina nagu mingi puue jooksin ringi ja kukkusin igalpool . . Siis kui mul müts peast ära võeti , hakkasin karjuma , et mul on vähk , et müts tagasi saada . . Ja paljugi muud toimus seal , suurepärane õhtu , kõik olid kohal keda oli vaja ja keda mitte :D Kõik on musid meil ju :D . Vahepeal laulsime üht väga toredat laulu , mis mulle kohe väga meeldis :) Siiis läksime koju ning ma sain Almaga kokku , Krissu tuli ka . Läksime eedenisse ning mina kohe koju :)
Superpäev , aitähh kõigile eriti Sulllllllllllle ! :)

Aga jah , poleks elusee arvanud , et JÄLLLE SEE ? Mismõttes nagu ? Aganóh ise teate ;)

saux