esmaspäev, 15. november 2010

Optimist kuulutab, et me elame parimas võimalikus maailmas; ja pessimist kardab, et see on tõepoolest nii

Tänane koolipäev oli isegi päris hääää . Hommikul magasin veic sisse peale sisukat nv'd :D Siis läksin kooli ja teepeal kooli tuli meelde , et täna on pildistamine. Sain Getteriga turtsi juures kokku ja me lippasimegi kooli. Kunstis polnud õpetajat ja me läksime sööklasse istuma , tegime nats pilte ka kuna Merka sai endale peegelkaamera ja terve tänase päeva katsetas ta seda meie peal . . Kehalises ma ei teinud kaasa , olin Almaga parmuke ja tegin pilte . . Eesikeeles õpetaja jälle vingus minu kallal kutsus mind tahvli juurde selleks , et ma saaks öelda " Kiisu tõi kala " . . Matas nagu alati sain kontrolltöö kahe aga öökull oli ilus :) . . Siis tulin koju ja sain teada , et mul tahetakse täna arvuti ära võtta kuid protesteerisin selle vastu ja leppisime homseks kokku , Saan homme läpaka endale :) . Läksin välja , sain Getteri ja Helise ja teistega kokku turtsi juures . Siis läksime bussijaama , seal kaklesin Robiniga . Bussipeale astudes jäi mulle silma kohe Tuuli , TSAU TUUULI ! :D Tulime ihaste hotelli juures maha ja läksime punksi , seal Getteriga olime niisama kaks erakut teiselpool punksi kuna ennem me nägime teiselpool suurt ämblikku :D:D , istusime ja laulsime :) Siis läksime Getteri ja Helisega eedenisse , kuna õues oli külmm . Eedenis olime ns , käisime ringi TERE AVONI POOD ! Siiis läksime turtsi juurde pingile ning siis kodu . .  kodus vaatasin saladusi ja siis läksin korra Almaga välja , oli vaja ajada mõndadega törtsmehe jutttttu ! ;) Sai aetud , RRRRRUIK ! :D
Agajah , hommegi teeme pilte ja oleme niisama ägedad !



Musjijusji ! (k)