teisipäev, 7. detsember 2010

Ma kuulen ja ma unustan. Ma näen ja ma mäletan. Ma teen ja ma mõistan.


Ohja , mu elu läheb aina põnevamaks ja põnevamaks , eitea kohe , mis mind ees ootab . . .

Eile oli suht ns tore päev , midagi rääkida ka eriti ei viitsi eilsest . Olin koolis ja siis Almaga eedenis , ei muud midagi ;)

Täna olin jälle koolis , tulin kolmandaks . Kirjanduse ajal läksime alla sättima kuna pidime minema teatrisse . Läksime vaatama " Nohkar kuubis " . Arvasin , et see on vägaväga mõtetu , et pole mõtet minnagi kuid see oli väga super ! Sõitsime bussiga sinna , kõik oli korras . Teretasin kõiki bussi tulijaid ja niisama naersime taga bussis oleva rahvaga :) Teatris aina naersime , avastasime Getteriga , et üks tegelane täpselt tema moodi ja teine täpsel minu ja terve teater naersime üksteise üle :D . Meie taga istusid meie kooli pisikesed ning me rääkisime nendega juttttu :d . Peale etendust olid garderoobi järjekorrad pikad . . . saime joped kätte ja läksime Almaga koju . Läksime läbi majade ekraani taga olevasse bussipeatusesse , seal leidsime sõpsusi endale . Istusime bussi nr.4 ning sõitsime kesklinna sealt kiiruga nr.3 peale . Sõitsime koos Renari ja Rannartiga koos . . nemad läksid eedeni peatuses maha :( Järgmine peatus oli kalda teeeeeeeeeeeee . . sealt tuli bussikontroll peale . Mul tuli kohe meelde , et mu pilet augustamatta ja Almal polnud üldse . . :O Meid võeti punasesse bussikesesse ning kirjutati protokollid . JESSS TEINE PROTO JUBA ! (KKKKKKKKK) Ma ikka niiimeeldin bussikontrollidele . Noja siis jalutasie jala koju . . .
Praegu peaks hakkama raamatut " Mort " lugema , milles on 300 lk ja mul loetud ainult 9 :S ja neljapäevaks vaja veel üht raamatut läbi lugeda , mida mul üldse polegi :S . Aga muidugi selle asemel , et raamatut lugeda , lähen mina Getteriga välja . Kui väljas ära käin siis kirjutan , mis väljas tegin ;)