pühapäev, 5. detsember 2010

Kui soovid, et sind armastatakse, ole armastusväärne



Selles postituses ma rääägin pikemalt eilsest päevast v siis pigem õhtust ja ööst :)
Eile päeval eiteinud eriti midagi , käisin Almaga eedenis ja siiis olin jälle kodus . Ootasin kuni Dorel saab linna tullla . . võttis kaua aega kuid asja sai :)
Pakkisin kiirjuga asjad kotti ja juba olin valmis minema Doreli juurde . Vahepeal istusin Almaga eedenis ja siis nägin kuidas mu kaks bussi läksid ära kuid õnneks tuli kolmas veel ja sellepeale ma läksingi . Peagi olin juba Doreli uksetaga ja me hakkasime sättima :) Sain teada , et Dorelile meeldivad logud ja nendes mängida . . Kui olime ära sätitud , läksime autoga eitea kuhu , varikule vist :D . Siiis seal oli vägaväga mõtetu , meid piinati küsimustega seal ja me otsustasime ära minna . Saime autoga , vahepeal võtsime veel kaks tsikki peale , kes olid purupurjus ja ei jaganud maad ega ilma . Vahepeal peatas meid tore Eesti Politsei , kellega meil suuremaid probleeme ei tekkinud va turvavööd . Siiis juba olime kasvuhoonete juures ja siis juba kuskil , kellegi pool :D Seal istusime ka niiisama , midagi ei teinud aga põnevaid hetki oliiii . Vahepeal tulid juurde meile Tuule ja Aveli . . kui kell näitas natuke peale viit otsustasime koju minna . Algne plaan oli minna taksoga kuid taksojuht oli nii munn , et ei saanud autosse ära mahutada 7 inimest ning me marssisime jala koju . . teepeal kukkus Dorel valusasti pikaliii :S:S seeeeee oli hea hetk :D Kui olime juba annelinnas jooksime mina , Dorel , Tuule ja Aveli kiirjuga bussile , me muidugi Doreliga magasime oma bussipeatuse maha ning tegime seetõttu ringi peale ning juba me olimegi Doreli maja eeeeees . Dorel jooksis kiirugakiiruga koju samal ajal kui kina nautisin koduminekut . . Kui mina olin Doreli maja ees , lendas Dorel nagu hull trepikojast välja ja karjus , et trepikojas magab prükkar keset treppi ! No mina muidugi läksin asja uurima , kuid prükkar oli siis juba üleval , arvatavasti oli ta Doreli kiljumisest väga ära ehmunud :D:D , Siiis jõudsime uksest sisse , sättisime ennast magama , vaatasime veel nats telekat ning jäime magama kella seitsme paiku . . gooood nihgt ! :)



Täna hommikul ärkasin Doreli juures kella 10 ajal , sättisin kiirjuga ja juba jooksin bussile . Kodus olin ma enamvähem 10.30 vaatasin natuke telekat ja jäin magama , magasin neljani , peale seda oli hea olllla :) Juba hakkasin sätttima ja läksin Almaga eedeni , seal me niisama tšillisime siis tuli Getter ka , siis jälle niisama tšillisime . . ja siis tuli aeg meil Getteriga koju minna :D kooli juures veel viskasime nats tantsu ja juba olimegi kodus :)
Praegu istun teleka ees , läpakas süles ja vaatan Tantsud Tähtedega ning kirjutan blogiiiii :) Varsti hakkan õppima kaaaaa , homme ju kooool , jälllllllle . .


Tahtsin veel seda kirjutada , et varsti on blogi loetav vaid nendele inimestele , kes saadavad mulle oma e-maili . niiet ise teate !