kolmapäev, 27. oktoober 2010

I smile , but inside i cry

   Mis ka ei juhtuks , sa olid oled ja jääd ! Sa ajad mind vahest väga kurvaks . . .




Oehjah , mul ei ole just kõige parem tuju täna . Tegelikult päeval veeel oli :) Eile oli lihtsalt niii hea päev , kuid midagi erilist ei saatnudki korda , kuid tähtis on seee , et mul oli vägaväga lõbus ja soe . Ma lihtsalt tõmblesin ja taidlesin ringi , ja olin veic märg aga sellegi poolest vägaväga tore õhtu oli eile . Sai isale veic nalja ka tehtud , mis tegelikult ei olnud just väga naljakas :) 
Täna ärkasin kellegi kõne peale , kuid ei mäleta kelle ? Igaljuhul , Getter helistas mulle 12 ajal ja ütles , et ma tuleks tema ja Betiga välja . Ma olin muidugi nõuuuuus . Kell 1 saime tarsani mängukal kokku ja mängisime Beti ja ta Petshoppidega. Peale seda tuli Getter minupoole ja me hakkasime sättima . Plaan oli meil minna aleqoki . Sättisime ära ja läksimegi , meid ootas seal Merka , kellega koos me läksime ülesse tribüünidele istuma ja vaatama võrkpalli turniiri . Otsustasime , et lähme Merkaga ka alla mängima . Getter jäi ülesse oma *** . Riideruumis olles tuli mul meelde , et mul on jalas karvased hellokitti sokiid , millega oli mul vägamark tulla platsile . Aga mul oli ükskõik . Läksime Merkaga platsile võtsime palli ja hakkasime palli taguma , vahepeal viskas mul kopa ette see ja ma läksin tagasi ülesse , siis natukese aja pärast läksin jälle alla . Mängisime palli , istusin kohtunike juures ja värgens särgens . Siis vahepeal mängisin Ruttiga , siis jälle Merkaga ja siis vahepeal Lenaga . Siis kell sai 16.59 ja me otsustasime Getteriga koju minna . Minupool hakaksime sättima , siis vahepeal Getterile tuli sõnum , et saapad tulid , käisime saabaste järgi ning seejärel sättisime mintsas edasi . Kui olime valmis lasin isal meid punksi ära viia . Istusime punksis ja olime niisama ägedad . Seal olid ********************** . Vahepeal käisin , metsas ennast välja elamas . Vahepeal tuli veel rahvast juurde . . . ma lihtsalt ei suutnud mul tuli nii kurb tuju peale . Mu pisarad tahtsid voolata kuid ma hoidsin neid tagasi , ma ei tahtnud , et keegi aru saaks . . . Ma olen väga tänulik kahele inimesele , kes mind koguaeg aitavad ja toetavad ja mõistavad . . . . . .  Ma tahtsin nii plahvatada pisaratest aga ma ei suutnud , ma pidin ennast tagasi hoidma . . . Siiis tuli aeg koju minna , jätsime kõik hüvasti ja läksime koju . Meiega bussipeale tulid veel Rauno ja Kevin , nad tahtsid lammis maha minna , kuid buss ei peatunud ja nad sõitsid koos meiega annelinna . Siis läksime meie Getteriga koju ja Kevin ja RAuno läksid bussijaama .

   Ja Sa veel küsid , miks mul kurb olla on ?

tsäu