esmaspäev, 25. oktoober 2010

kuidas naeratavad sinisilmad ?

Niiiiii täna ? Täna ? Ütleme nii , et täna oli päris sisukas päev :D . Ärgates ülesse hakkasin kohe sättima , sest kell 12 pidin ma juba eva pool olema . Eva juurde jõudes olime nsm ägedad . Ja siis hakkasin näljastele ( Eva ja Kata ) süüa tegema :) Õnnestus muidugi suurepäraselt , siis mängisin Kataga dominod ja niisama kiusasin teda . Siiis läksime kolmekesi jalutasime punksi , istusime seal veic ja läksime tagasi . Vahepeal pettttttusime täiega nagu . Aganojah . Siiis meid kutsuti punksi , läksime sinna ning vahepeal tuli mulle sõnum , et sain saapad kätte . Läksin bussssiga Selverisse võtsin oma nunnununnununnnununuuuud saapad ( roooosad uggid ) . Siis käisin kodus sätttisin veic ja istusin veic peretuttavatega :D -.-.-.-.-.- . Siis viis isa mind ihaste hotelli ette , ja siis tulid juba sõpdus bussipealt maha . Läksime punksi . Käisime evaga mänguväljakul ronimas ja laulmas vahepeal . Siis kui Eval ja Henril oli vaikusetund , samalajal mina ajasin tõsiste karmide vendadega törtsmehe juttttu . :D:D:D Koguaeg piinati mind . . . -.-  Peale seda läksime Eva , Henri ja Sandriga bussipeale , tahtsime KArrole uksetaha minna aga selgus , et teda pole kodus jalutasime senikaua kuni teel tuli ette suur porilomp , siis hakkas Sandri ja Eva vahel sõda . Nad pritsisid üksteist . . . niikaua kuni olid koos pikali porilombis :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D , Seeeee oli lihtsalt niiiii ulme , ma kohe si suutnud ma naersin ja nutsin samal ajal . ohjah :) Juhtub . .  :D , Siis mingiaeg läksime koju ja oligi tänane tore päev läbi :)