pühapäev, 31. oktoober 2010

Sa mu ingel , kuu ja täht

Every girl has that one guy that she can't love , doesn't love , won't love , but every time she sees him , her heart skips a beat . . and he's the only one who's always on her mind . But she knows there is no chance , so she keeps living , putting on that smile that hides her feelings , so he won't ever know .



Mõnikord on mul elust täielik siiber! Mõnikord tahaks öelda "kõik, ma ei jaksa enam, ma ei taha enam!" ning minna. Mõnikord tahaks minna sillale ja sealt alla hüpata. Mõnikord tahaks kedagi kallistada hästi kõvasti ja teada, et ta kuulub ainult mulle ja ma saan koguaeg ta peale loota. Mõnikord tahaks kõndida ja nutta ... üksi ja kaua kaua. Mõnikord tahaks oma majast mööda kõndida, et mitte teistele jalgu jääda. Mõnikord tahaks ka oma spradest mööda kõndida, et ka neile mitte jalgu jääda. Mõnikord on mul tunne, et olen mõtetu ja keegi ei vaja mind!


Musi , sa oled niii värdjas . Ma olen sinus tohutult pettunud , 
kuidas sa usud teisi rohkem kui mind ? Aga , eks ise tead ! ;)