pühapäev, 24. oktoober 2010

tee veel mjäu

  Sa oled lihtsalt super , kuid vahest on sul halb tuju . Sa oled super , kuid vahest sa solvud ja vingud . Sa oled super , kuid sa oled vahest väga lollakas . Sa oled super , kuid sa vahest ei märkagii mind . . . Vaatamata kõigele sellele oled sa ikkagi suppper ! :)

Eile päeval käisid Charlie ja Dorel mul külas , mängisin Charliega . Sain taga nii hästi läbi , et too õnnest vist pissis mu vaibapeale :) Mu emale ka tohutult meeldis Charlie ja ega Doreli vastu tal ka midagi polnud :D Peale seda tuli Getter mingiaeg mintsa ja me sättisime ja palvetasime ning seejärel läksime punksi . Lõpetasime oma viina ära ja jändasime lõkkega kuid see ei õnnestunud :D . Igatahest olen vägaväga rahulik eilse õhtuga , sest kõik oli nii nagu pidigi olema :)

Täna ärkasin kuidagi väga vara . Avastades , et mul pole 24 h ema kodus kolisin suurde tuppa telekat vaatama ja magama . :D Avastasin seda ka , et olen veits tõbine , kraadisin ennast palaviku nagu polnud , kõigest 36,9 kuid köha ja nohu olid tugevad  . Tegin endale kiiruga teed , hakaks muidugi parem . Siis helistas mulle Eva mingiaeg ja me rääkisime temaga äästi pikalt igast maailma asjadest :D:D , siis vahepeal sain üle Evalt , aga pole midagi :D . Igatahes Eva pidi 7 ajal tartu tulema ja ma pidin talle ukse ette vastu minema :D . Saab tehtud !  Läksin bussile , tegime suure ringi peale ja siis läksime kõik koos Eva uksetaha :D , Eva tuli , siis liikusime punksi aga enne seda poisikesed tegid omavahel MMAD ja ma sain väga kõvasti naerdud . Punksis ns tšillisime , lõket jällegi eisaanud , seega külmetasime veic. Siiis tuli aeg koitsa minna . Ja läksimegi :) Praegu istun Soffiga kodus , teeme väike pidu siin kahekesti . :D:D eitegelt jah , mul pole enam midagi öelda , kuid tahaks vägaväga :D:D:D ,

aga davai , tsaupakaa mus . hoia kõva meeeeees ! ;)