laupäev, 30. oktoober 2010

kas tead ?

 
Sulle, kes sa oled täitnud minu kaunid soovid
Õrnalt hingan kuna tundub nagu poleks päris
see õhk me ümber soojalt puudutab su huuli
mida tunnen mida mõtlen, südames on keegi

Sulle, kes sa oled päike minu igas päevas

Minu ingel, kuu ja tähed, minu hingelaegas
Mu südamesse oled kirjutatud sa kui luule
seistes sinu kõrval raske mõelda iial muule

Sina tead kuidas naeratavad sinisilmad

Tasakaalu leidnud olles, seistes sinu kõrval
Nagu kass kes leidis kodu pärast pikka külma
või vaid unelm riivab hetkeks liblikana silma

Kas tead , mida ma sinu nimel olen valmis tegema ? Kas tead kui kallis sa mulle oled ? Kas tead , et mis ka ei juhtuks oled sa . . .
 
  Sa olid oled ja jääd mu üheks parimaks sõbrannaks , mis ka ei juhtuks , tea seda ! Ma saan tõesti aru , et mu naljad ei pruugi olla just kõige naljakamad , aga just sina tead , et ma teen nalja . Just sina tead , kuidas mind naerma panna , just sina tead , et paljugit polegi vaja , et mul hakkaks voolama esimene pisar . Tean , et sa ei arva minust enam just kõige paremini aga sellegipoolest olen Mina Sul alati olemas ! :) Kui sa seda lugesid said sa kindlasti aru , et just sinu kohta see jutt käibki !
 
Minu südames on veel paljugi kurbust , aga seda ma siin väljendama ei hakka , mis sellest ikka ? Küll varsti ka minu aknasse paistab päiksekiireke :)