laupäev, 30. oktoober 2010

niii ja naaa . . .

 Eilne päev (29.10) oli põhimõtteliselt super :) , Nagu varemgi öeldud oli ärkasin Doreli juures ning koju tulles polnud mul elektrit . Avastasin seda ka , et ilma elektrita pole kohe mittemingit elu ;) täiesti masendav on elada nii . Kaua mõtlesin , kuidas kiviaja inimesed elasid ilma elektrita . . . :S . Siiis sain Getteriga kokku ja me läksime Getteri poole , olime veic seal ja siis juba tuli aeg minupoole minna . Mintsas ootasime elektri ära . . . tänasime elektrikke :D Ja juba läksin ma pessu kui helistati , et on minu akna all . Tulin pesust välja ja juba keegi laaamendas ukse taga . . . need oli Henri , Joonas ja Sander . Pika laamendamise peale , lasin ma nad sisse . Vahepeal tuli Kevin kaaaa . Natukese aja pärast , tuli mõte , et hakkaks joooooma . . . kõik olid sellega muidugi nõuuus :D Läksime pooodi , kuulasime mingilt vanamehelt tarka juttttttu loodusest jne . Tuli Kevini vend ja ostis meile joogid ära , ning siis liikusime kõik Kevini poole , seal ns istusime ja vaatasime telekat ja tuli aeg minna autoga sõitma . Kevin võttis kapist autõvõtmed , istusime kõik autosse ja sõitsime ihaste pääle autoga rallima . . . G : " POLITSEI ! " K : " KUS? " G : " lamav politseinik " :D:D:D:D:D:D:D , niinaljakas oli seeee :D . Pärast läksime tagasi Kevini poole , hakkasime juba jooma kuni mina olin suuht mjäu :D Siis tuli aeg koju minna , Meid saadeti lammi metsa keskele ja sealt pidime juba üksi minema . Minu poole jõudes , ah maimäleta mis tegime :D:D:D , Siis läks Getter vahepeal ära , siis tuli tagasi , siis läks välja ja ma magasin veic , Siis avastasin , et Getter on kadunud , hakaksin otsima teda :D Aga ta istus Vändaga mu maja taga , siis hüpapsin sinna , ajasin veic kaablijuttu neile ja värki ja siis läksin koju tagasi magama , siis tuli Getter , kellel oli kõht väga tühi ja me läksime kiirtoitu , tulime mintsa , sõime ja Getter läks koju umbes neli öösel :D ja ma läksin ka tuttttttu :)

See pealkiri on selle pärast selline , kuna nüüd ma kirjutan ka eilsest päevast  siia natukene ! 

Eilsest (30.10) ma nagu eriti palju midagi eimäletaaaa . Ärkasin , sõin , magasin , ärkasin , sõin magasin ja nii oli kuni kella viieni , siis ma otsutasin püsti tõusta ja hakata sättttima . Kui olin pesus ära käinud , panin riided selga ja ronisin Getteri poole , seal meikisime ja sirgendasime jne . Ja siis läksime piirikasse jooke ostma . Kui joogid olid ostetud , läksime tagasi Getteri poole ja olime ns lahedad vaatasime vanu pilte ja naersime . Vahepeal avastasime , et Rannartil sünnipäev , helistasime talleka :) . Siis läksime ihastesse , tulles polnud seal eriti kedagi , siis tulid juurde Kevin ja Henri , hiljem ka Kristjan . Istusime seal niisama , kõigil oli räme mase tuju , . . . eriti mul :S:S:S . Siis hakaksime ära minema , läksime kõik jala Selverisse . sealt ostasin mina kummikommi ja tuju läks kohe paremaks , siis läksime kõik korra turtsi juurde ja siis me Getteriga läksime kojuu . . .  Koju jõudes olime niisama lahedad . Võtsime viina välja , ja läksime Titaanikut vaatama . Seda lihtsalt pidi nägema kuidas kaks töllakat istuvad diivani peal , nutavad , masevad ja samal ajal joovad viina .:(:(:(:(

Filmi lõpuks olid meil kõhud vägaväga tühjad ja me otsustasime lennata Oasisesse . Sinna jõudes olid seal kaks meest ja üks hakaks ajama , et me oleme Getteriga õed kaksikud . Kusjuures see poole pole kaugeltki esimene , kes meile ütleb , et me õed . Neljandat korda öeldakse nii . . . Kas me getteriga oleme tõesti sarnased ???????? . Peale seda läksime arvutisse natukeseks , ja sisi mul tuli väike uni korra , ütlesin , et lähen korra heidan pikali ja jäingi magama , kell oli umbes 4 ja Getter veel istus arvutis ja naeris minu üle koguaeg :D:D:D , Siis ta tuli ise ka hiljem magama . Magasime vägaväga hästi :) Hommikul oli superhea olla , sõime röstsaia ja nuudleid ja Getter saatis mu natukene koju kaaaa . Tänaseks eriti plaane pole tehtud , vaid on teada seda , et lähme minu emmega poodidesse ja siis edasi eitea :D:D .

AGANODAVAI , LEMMIK OLED MUL . TAHAN AUTOGRAMMI SULT . . . TSAU(LLLLLLL)