reede, 29. oktoober 2010

ma olen alati Sinu jaoks olemas

Eile alustasin oma päeva ärkamisega ning Doreli poole tõttamisega :D . Doreli pool valvasime ta tädi lapsi Elenat ja Esmarit . Väga nali oliiiiiiiiiiiii :D Peale seda läksime ihastesse , seal olime ns seal oli ka veic nali vä ? :D okeiokei , suurepärane oli nalja sai , aga üks "asi" rikkus kõik ära , kui sellegipoolest . . . Peale seda läksime Doreliga Tasku Rimisse ning ostsime endale sealt mahla ja krõpsu ja maksime müntideees :D:D . Doreli poole jõudes sõime krõpsu ja mõtlesime , et krõpsud olid ikka nii head , et tahaks veeeeeel . . läksime rüüstasime Doreli rahakassat ning saime 66 münti , ning teepeal kadus üks ära ja alles jäi 65 :D . Läksime koju , sõime oma söögid ära , vahepeal sai veic nali ka ja siis läksime linna peale jalutama , ning siis koju magama . :D
 -   Hommikul ärkasin Doreli pool , sättisin ära ja ta saatis mu bussijaama . Trepikotta jõudes , seisis seal elektrik , kes ütles , et kella neljani pole tervel majal elektrit . OLIN MUIDUGI VÄGAVÄGA ÕNNELIK . Läksin tuppa sisse ei saaanud mittekuimidagi teha , läksin tuppa ja hakkasin oma poolikut raamatut lugema :) . Siiis helistas Getter ja läksin valge maha taga , Almake ja Merka ja mingid kaks venda olid veel seal . Istusime nats ja siis läksime Getteri poole . Praegugi istume Getteri ja Merkaga Getteri pooooooooool :D , Kuulame muusikat ja ns chilll :D hahahahaha . Merka sokid lõhnavad :) Eks täna tuleb pidpidupidu ja sellest kirjutan veits hiljem ;)




HEIHOPSI VÄIKEMEES - MERKA LAUSE !

Aga kallis , tea ma olen alati Sinu jaoks olemas :)